Forever Imperfect
Tunggu :)
Thursday, February 2, 2012 @ 6:17 PM | 0 Comment [s]

Assalammualaikum :) actually eiya nak mengadu satu benda ni , nak tahu ke ? datanglah dekat-dekat sikit dengan eyra ..eh korang , datanglah dekat lagi ..ha dekat pun hoho ! Actually eiya nak bagi tahu yang sebenarnye ...eiya ...hurm , sebenarnye eiya ...hish ! payahnyee nak cakap ( mesti korang bengang je kankan ) okay-okay kali ni eiya kasi tahu betol-betol , tak sebenarnye macam ni , eiya nak bagi tahu yang eiya sekarang ni tengah LAPAR :'( salah satu sebab eiya lapar terokterok macam ni adalah ..taraaaa , MALAS nak masak yea :) --> macamlah kita ni reti masakkan hehe , actually eiya maksudkan masak yang goreng-2 je ..nak masak maggi pun MALAS , macam mane ni ? takpela ..eiya tunggu lah sampai kerajinan tu datang menguasai diri :) aiceh ayat ! hoho :D so mari kita tunggu kerajinan tu datang tautau hehe :)

#tunggu dengan hati yang sabar menahan kelaparan :)


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!